Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги какво мислите! Ангренажен ремък или ангренажна верига е по добре!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Е тва е вариатора, но на 16 клапановите мотори - стои на вала за смукателните клапани!
    За какво служи този бумбалник?Аз май до сега не съм го срещал или не съм обърнал мнимание.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
      За какво служи този бумбалник?Аз май до сега не съм го срещал или не съм обърнал мнимание.
      тези коли са с променливи фази на газоразпределение и "този бумбалник" служи точно за управление на газоразпределението като изменя ъгъла наразпределителния вал(смукателния) и така дава повече въртящ момент при дадена скорост .А самия вариатор се задвижва от налягането на маслото и се управлява от електро хидравличен клапан соленоид .
      Крайния резултат е сравнително по голяма гъвкавост и мощност на двигателя за неговия работен обем
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #33
        Ок колега много благодаря за тази информация! Какво му се поврежда, сигурно бобината на ел. магнита или се запушва от маслото.Той трябва да работи по принципа на масления оптегач, самоче има управление.

        Comment


        • #34
          Здравейте!
          Ако позволите и моето мнение.
          16 клапановите са пълна издънка.
          Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
          2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
          Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
          Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
          За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
          ХАХАХ
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
            Здравейте!
            Ако позволите и моето мнение.
            16 клапановите са пълна издънка.
            Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
            2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
            Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
            Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
            За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
            ХАХАХ
            Добре ,че някои го написа баш това да ми спести на мен писането!!!Подкрепям на 100%
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
              Здравейте!
              Ако позволите и моето мнение.
              16 клапановите са пълна издънка.
              Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
              2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
              Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
              Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
              За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
              ХАХАХ
              Аз пък от написаното не съм съгласен само с частта че 16 клапановите са издънка. Не мисля че са издънка - просто са по-чувствителни на ненавременна смяна на консумативи и поддръжка. И после колата с тоя немърливо гледан мотор си я купуваме и викаме че са калпави моторите. Да по-скъпи са за поддръжка, но като са карани без да се следят сроковете за смяна на комсумативи става така!


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Аз пък от написаното не съм съгласен само с частта че 16 клапановите са издънка. Не мисля че са издънка - просто са по-чувствителни на ненавременна смяна на консумативи и поддръжка. И после колата с тоя немърливо гледан мотор си я купуваме и викаме че са калпави моторите. Да по-скъпи са за поддръжка, но като са карани без да се следят сроковете за смяна на комсумативи става така!
                Най-накрая нещо умно написано.Ама то от Казанлък сме си все умни глави.Много пристрастени има май в този раздел.Ако иска някой да се пробва с моята "издънка",приемам всякакви предизвикателства.В момента сменям съединител и след 3 дена съм готов.Между другото,като изключим един дребен ел.проблем за 2 год. и около 90 000 км.друго не съм сменял.А,забравих-понеже карам основно на газ и сега ще сменям изпускателен колектор.
                sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от millko Покажи съобщение
                  Най-накрая нещо умно написано.Ама то от Казанлък сме си все умни глави.Много пристрастени има май в този раздел.Ако иска някой да се пробва с моята "издънка",приемам всякакви предизвикателства.В момента сменям съединител и след 3 дена съм готов.Между другото,като изключим един дребен ел.проблем за 2 год. и около 90 000 км.друго не съм сменял.А,забравих-понеже карам основно на газ и сега ще сменям изпускателен колектор.
                  Малко извън темата но все още си мисля ,че добре подържан 8 клапанов двулитров двигател с чип (казвам чип не защото качва 90 коня а заради промяната на ограничитела предимно ,7300) е доста голяма заплаха за 16 клапановите!!!Даже да не кажа нещо силно ,но практиката показва че и нерядко 8 клапановия се представя по-добре.... Ако е наистина читав...
                  А по темата... мисля ,че ако още се правеха двигателите с веригата тази тема щеше да е излишна... В смисъл ,че ако се правеха все още предполагам щяха да го модернизират малко а като прибавим и невероятната му здравина... става вечен
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:45.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #39
                    Ако говорехме за чисто нови двигатели (включвам и такива от ремонт) можеби темата щеше да е по...!!!Сега едните говорят колко вървели 16 клапановите а другите (като мен) колко пък били здрави 8 клапановите!!И двете твърдения са вярни ,но все пак говорим за двигатели които неса първа младост!Оттук единственото смислено сравнение м-у двата двигателя е надеждноста... Един бърз преглед из форума показва колко 8 и 16 клапанови двигатяля има извън строя (гръмнали) ТА КОИ Е ПО-ДОБРИЯ НЕРАЗБРАХ А ТИ Маи верижния.... И темата, ако сте забравили началото и гласеше "кое е по-добре" а не кое е по-бързо!!!Има разлика!!!!По-добре не винаги значи по-бързо!!!
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:40.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #40
                      Колеги от вашите отговори си направих една реална представа за двигателите.За това съм много благодарен на всички отзовали се на моето запитване! Аз за себеси реших ,че ако трябва да избирам,ще избера алфа155 с двигател 1.7 или1.8 бензинов! Неми трябва много да бяга, не е много слаба,и е доло горе икономична!Благодаря на всички за мненията им!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                        Аз за себеси реших ,че ако трябва да избирам,ще избера алфа155 с двигател 1.7 или1.8 бензинов! Неми трябва много да бяга, не е много слаба,и е доло горе икономична:
                        ще съжаляваш, рано или късно ще ти стане слаба и ще те е яд че не си взел по-голям мотор. слушай какво приказват хората търси 2.0 поддръжката е кажи речи еднаква а и конкретно за 8клапановите двулитровата е по-икономична извънградско а градското е еднакво
                        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #42
                          Благодаря за съвета! Ще го имам в предвид. някой може ли да каже как си движи разхода на 2.0 мотор при нормално каране?

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                            Благодаря за съвета! Ще го имам в предвид. някой може ли да каже как си движи разхода на 2.0 мотор при нормално каране?
                            Моята на градско дава 14
                            на извънградско 7 при 140 км/час
                            Колата е та газ.!!!

                            П.П. Ако я караш пенсионерската с 90 примерно НЕ ДАВА ПО-НИСЪК пазход - от опит!!!
                            Не си наливай кофти масло в двигателя. Мотул 6100 е добро. Забрави за Селения 20К-много шумен става мотора, не ми харесва.
                            Last edited by vaklinator; d.m.y г., 09:37.
                            Alfa 155 2.0TS 8V '93
                            sigpic
                            VW LADAVAGEN '81
                            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                              Благодаря за съвета! Ще го имам в предвид. някой може ли да каже как си движи разхода на 2.0 мотор при нормално каране?
                              Градско-13
                              навън -7 - 9
                              също на газ
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Градско-13
                                навън -7 - 9
                                също на газ
                                100% същия разход като при мен!!!На газ!!!
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X